A.I. w SEM – kurs

SEM to cały zespół działań na stronie internetowej, mający na celu osiągnięcie jak najwyższej pozycji w wyszukiwarkach internetowych. Działań opartych o zasadę – orientacji na klienta. Poznanie oczekiwań klientów albo potencjalnych klientów. Zwiększenie sprzedaży. SEM to marketing firmy na stronie internetowej.

SEM to

SEO, Call To Action, teksty sprzedażowe, PPC – płatne kliknięcie w link, rożne formularze marketingowe, UX – dostępność, widoczność strony, content marketing – treść na stronie internetowej, banery reklamowe, ankiety,  landing page – strona, najczęściej z tylko jednym produktem, strona lądowania, strona, na którą użytkownik internetu jest przekierowywany, po kliknięciu jakiejś reklamy tego produktu, umieszczonej w dowolnym miejscu internetu. Wszędzie, nawet na banerach reklamowych, na przyciskach z ankietą, potrzebne są bardzo dobre teksty.

Po prostu utworzyć konto na jakimkolwiek A.I.

Wszędzie, albo niemal wszędzie potrzebne są do SEM bardzo dobre teksty. A nie każdy ma talent i zamiłowanie do pisania tekstów. Pisanie tekstów przeważnie sprawia wielu ludziom duże trudności. Ale, teraz jest sztuczna inteligencja ( A.I. ) i A.I. może pomóc w tej sprawie.

Żeby A.I. mogło się przydać, na przykład przy pisaniu tekstów takiego asystenta A.I. trzeba sobie stworzyć albo kupić lub wziąć za darmo, jeżeli akurat się trafi na promocję tego modelu językowego, my to nazywamy narzędzia, nazwa model językowy jest naszym zdaniem nie dobra, chodzi przecież o narzędzia wykorzystujące sztuczną inteligencje czyli coraz lepsze komputery.


Zacząć należy od założenia konta w serwisie umożliwiającym nabycie takiej usługi, na przykład na openai.com , tam na początku bo mają najwięcej, na pewno asystenta pisania też mają.

Log Rej


Później, po prosu trzeba wybrać odpowiednie narzędzie.

Narzedzie


Po prostu cały czas uważać na to ze czat GPT to tylko asystent. Tylko podrzuca pomysły.

Polecenia dla czata GPT trzeba pisać językiem przejrzystym, Tak żeby czat zrozumiał o co chodzi.

Często trzeba opisać sprawę. Bardzo dobra komunikacja pomiędzy czatem a piszącym to warunek powodzenia sprawy.

Na przykład: Mam firmę produkującą buty. Tworzę stronę www. Jaki tekst powinien ukazać się na stronie?

Od bardzo dobrej komunikacji zależy najwięcej.

Następnie czat stworzy kilka, do wyboru tekstów tekstów. Do wybranego trzeba wstawić jak najwięcej własnych synonimów. Wtedy tak utworzony tekst będzie unikalny, dla wielu różnych przeglądarek internetowych jest to warunek indeksowania strony. Tekst bez własnych synonimów będzie nie unikalny bo wielu użytkowników otrzyma od czata te same albo podobne propozycje. Czat GPT to tylko asystent, czat tylko podrzuci pomysły. A odpowiada na podstawie całego internetu, tak że na pewno teksty tworzone przez GPT są duplikatem, bo gdzieś już są opublikowane. A duplikatów, czyli duplikatów tekstów już istniejących publikować nie wolno. Google na przykład, skreśla stronę z duplikatem z indeksu albo umieszcza daleko od pozycji pierwszej.

Szczególnie trzeba uważać na teksty krótkie. Muszą przynajmniej brzmieć oryginalnie. A za długie nie mogą być bo nikt ich nie będzie czytał.

Nawet na banerze reklamowym, jest jakiś tekst i jeżeli baner to nie tylko obrazek jpg, jak na obrazku jest teks, to będzie on oceniany pod względem unikalności tekstu.

Poza tym tekst nie może wyglądać na pochodzący z maszyny, czyli z GPT. Od humanizowania tekstów są humanizatory. W serwisie openai też jest, trochę ułatwi on pracę na tekstem. Będzie wyświetlał wszystkie synonimy. Można spróbować tego narzędzia.

Katarzyna Greczyłło


Poniżej jest film, Może ktoś woli wersję filmową?

Na pewno każdy będzie miał wiele pytań, jestem do dyspozycji, poniżej.

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest
0 pytań
Inline Feedbacks
View all comments